Friday, September 25, 2009

Dari Klang berHari Raya di WKH...


Tn. Hj. Zulkafli Zakaria dan Pn Hjh. Azizan
dengan juadah HRAF di WKH

Assalamualaikum...

Tak sangka tetamu kami yang ini sudi untuk menginap di WKH selama 9 hari mulai 17 - 25 September 2009. Kepulangan mereka adalah sempena Ramadhan dan HRAF. Oleh kerana rumah keluarga agak terhad bilik dan kelengkapan, mereka mengambil keputusan untuk menginap di WKH sepanjang HRAF tahun ini.

Tempahannya dan perbincangan melalui telefon beberapa bulan sebelum ini mengujakan kami di WKH. Hasratnya untuk menginap lebih dari seminggu menyebabkan kami terpaksa memberikan perkhidmatan yang terbaik.

Meja makan, peti sejuk dan kelengkapan dapur kami sediakan khas untuk tetamu dari Klang ini. Bulan Ramadhan dan sambutan HRAF di sini tentu sahaja berbeza dari rumah sendiri. Namun, kami amat berharap agar Tn. Hj. suami isteri serta anak-anak, Mohd. Hariz dan Izzazi serta menantu Siti Adawiyah tidak akan rasa terkilan menyambut HRAF di WKH kali ini.

Keceriaan bersama keluarga bahagia ini membuatkan kami rasa bagaikan ahli keluarga sendiri. Keramahan dan kemesraan amat jelas. Malah mereka menjadikan WKH bagai rumah sendiri, mencuci, mengemas serta memastikan 9 hari di sini terisi dengan baik.


Kami di WKH sebenarnya tidak pernah menyangka akan menerima tetamu yang tinggal lama begini melainkan tetamu sebelum ini dari dari USA , Alycin Hayes, yang menginap selama 7 hari kerana Pertandingan WEC. Baca di sini.

Kehadiran keluarga ini menceriakan sambutan HRAF kami di WKH. Kami amat berharap pertemuan dan perkenalan ini tidak putus hingga di sini sahaja, malah akan berterusan sehingga ke akhir hayat.


Lihatlah betapa cerianya anak menantu Tn. Hj. Zul menangkap guppy, Albert si kura-kura dan memberi koi makan. Moga mereka pulang dengan hati yang senang dan terus bahagia.

Terima kasih pada Tn. Hj. Zul atas catatan di Buku Tetamu WKH yang berbunyi:

Terima kasih kami ucapakan daripada Hj. Zul dan famili, yang tak terhingga atas layanan baik, kemudahan yang disediakan keselesaan kami sekeluarga. Tempat yang selesa. Budi yang baik sentiasa dikenang dan terima kasih atas layanan istimewa untuk kami semua. Semoga hubungan yang terjalin ini berkekalan. Amin.
SHRA MZdanB

Terima kasih juga buat Tn. Hj. Zul sefamili.
WKH:
Jika ada kelapangan silalah berkunjung lagi. Moga silaturrahim berkekalan.m

No comments: